Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook stanowi pierwsze opracowanie na gruncie literatury naukowej, w którym kompleksowo przeanalizowano związek pomiędzy wykorzystywaniem złudzeń poznawczych a skutecznością działań marketingu treści. Autor, łącząc perspektywę ekonomii behawioralnej, psychologii poznawczej i marketingu, przedstawia efekty badań empirycznych a także klasyfikację nad sześćdziesięciu błędów poznawczych odbiorców, eksploatowanych (często nieświadomie) przez marki. Zamieszcza także rekomendacje dla praktyków marketingu. Publikacja może być cennym źródłem wiedzy dla badaczy zainteresowanych marketingiem cyfrowym a także zastosowaniami ekonomii behawioralnej w działaniach rynkowych. Stanowi również wartościową lekturę dla praktyków, którzy szukają sposobów tworzenia treści zarówno skutecznych, perswazyjnych, jak i zgodnych z zasadami etyki komunikacyjnej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Błędy poznawcze w Content Marketingu |
Autor: | Moneta Michał |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2025 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.