Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań okładka

Średnia Ocena:


Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań

Zebrania - Twoje małe biurowe piekiełko. Najpopularniejszy wysysacz energii, zabójca cennego czasu i bezkonkurencyjny demotywator. A może jednak gdzieś tam, w odległej galaktyce istnieją zebrania, które mają sens a także cel i przynoszą wymierne rezultaty? Ta książka ebook udowadnia, że nie trzeba być kosmitą, by organizować efektywne zebrania, na które pracownicy będą ściągać z najodleglejszych zakątków firmy.Niezależnie od tego, czy jesteś kierownikiem, właścicielem firmy, czy po prostu pracownikiem, który wierzy, że jeszcze można coś zmienić, zacznij produktywne zebranie i przestań marnować czas! Kiedy tylko wkroczysz na tę ścieżkę, nic nie powstrzyma Cię przed zrewolucjonizowaniem gnijącej kultury zebrań i wyznaczeniem świeżych standardów. Przeczytaj ten manifest i uratuj dziesiątki istnień ludzkich a także ich stanowiska pracy!

Szczegóły
Tytuł Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań
Autor: Pittampalli Al
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.