Biblia marketingowa okładka

Średnia Ocena:


Biblia marketingowa

Biblia marketingowa to kompleksowy przewodnik po współczesnym marketingu, który łączy teorię z praktycznymi strategiami. Książka ebook opisuje ważne aspekty, takie jak badania rynkowe, zarządzanie marką, marketing internetowy, a także nowoczesne narzędzia i technologie, jak AI, VR czy Big Data. Przeznaczona dla studentów i praktyków, dostarcza wiedzy niezbędnej do skutecznego wdrażania działań marketingowych w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Autor, Bartosz Błaszczyk, dzieli się swoim doświadczeniem, oferując czytelnikom nie tylko teoretyczne podstawy, lecz i praktyczne narzędzia do budowania silnych marek i pozyskiwania lojalnych klientów.

Szczegóły
Tytuł Biblia marketingowa
Autor: Bartosz Błaszczyk
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Bartosz Błaszczyk
Rok wydania: 2025
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Biblia marketingowa w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Biblia marketingowa PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.