Badanie potrzeb klienta czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu okładka

Średnia Ocena:


Badanie potrzeb klienta czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu

Badanie potrzeb klienta to obecnie podstawowa umiejętność, która determinuje efekty sprzedażowe przedstawicieli handlowych. Zadawanie pytań w dużym stopniu decyduje o przyszłości. O tym, co się wydarzy. Można wpływać na zachowanie ludzi, nie przekonując ich do niczego, jedynie zadając pytania. Jeżeli, będziesz umiał zadawać właściwe pytania, będziesz umiał przemienić postawę, działanie, a nawet kierunek myślenia twojego klienta, co pomoże ci zaspokajać jego potrzeby albo rozwiązywać jego problemy. Ta książka ebook nauczy cię, co to jest badanie potrzeb, dlaczego jest to tak kluczowa umiejętność, a także pokaże ci, jak się tego nauczyć, jak wprowadzać w życie, abyś umiał towarzyszyć klientowi w osiąganiu jego celów i jednocześnie stawać się efektywnym przedstawicielem handlowym.

Szczegóły
Tytuł Badanie potrzeb klienta czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu
Autor: Bartkowska Urszula
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Złote Myśli
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Badanie potrzeb klienta czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Badanie potrzeb klienta czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.