Badania nad turystyką. Jeden cel, różne podejścia. Tom 6. Warsztaty z Geografii Turyzmu okładka

Średnia Ocena:


Badania nad turystyką. Jeden cel, różne podejścia. Tom 6. Warsztaty z Geografii Turyzmu

Oddajemy do rąk czytelników szósty tom poświęcony szeroko rozumianym kłopotom turystyki. Mamy nadzieję, że „Warsztaty z Geografii Turyzmu” nieustanny się forum wymiany poglądów i myśli naukowej nie tylko geografów, lecz także przedstawicieli innych dyscyplin naukowych, których głównym albo jednym z zagadnień badawczych jest turystyka. Dodatkową, nie mniej ważną ideą warsztatów jest dyskusja naukowa zarówno doświadczonych, jak i początkujących badaczy. Odbywa się ona nieprzerwanie już od 31 lat z inicjatywy łódzkiego środowiska zajmującego się naukowo turystyką i jest to jedna z wielu wartości, które doceniają wszyscy autorzy i uczestnicy tych spotkań.

Szczegóły
Tytuł Badania nad turystyką. Jeden cel, różne podejścia. Tom 6. Warsztaty z Geografii Turyzmu
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Badania nad turystyką. Jeden cel, różne podejścia. Tom 6. Warsztaty z Geografii Turyzmu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Badania nad turystyką. Jeden cel, różne podejścia. Tom 6. Warsztaty z Geografii Turyzmu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.