Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy a także sposoby i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych kłopotów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową a także w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku. Rozdział 7 |
| Autor: | Mazurek-Łopacińska Krystyna |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
| Rok wydania: | 2016 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.