Audyt marketingowy okładka

Średnia Ocena:


Audyt marketingowy

Zarówno w teorii, jak i w praktyce działa przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której wyniki najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie wyjątkowo ciężko udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, lecz również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę. Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie wyników inwestycji marketingowych też nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczych bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych do niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej wyników jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy. Książka ebook dostarcza wiedzę potrzebną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę: obszarów działalności organizacji podlegających audytowi,  metod i narzędzi stosowanych w audycie, miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej a także pośród innych rodzajów audytu,  relacji pomiędzy kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym, stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.

Szczegóły
Tytuł Audyt marketingowy
Autor: Dryl Wioleta
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Audyt marketingowy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Audyt marketingowy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.