Armia, systemy obronne i ideologiczno. Religijne aspekty wojny w Imperium rzymskim okładka

Średnia Ocena:


Armia, systemy obronne i ideologiczno. Religijne aspekty wojny w Imperium rzymskim

"Mamy do czynienia z pracą bardzo rozległą, która jednak w dużej mierze koncentruje się na problematyce Rzymu cesarskiego. Zagadnienia związane z okresem republikańskim dotyczą zaś jego schyłkowej fazy. Tendencja ta jest w pewnym sensie odwzorowaniem sytuacji w nauce światowej, gdzie stosunkowo rzadko podejmowane są zagadnienia z zakresu historii wojen okresu wczesnorepublikańskiego czy średniorepublikańskiego. Niemniej jednak w obrębie wskazanej dominanty praca pokazuje materiał różnorodny. (...) Uznanie wzbudzają też teksty przygotowane w oparciu o bardzo staranne kwerendy literatury, w których niekiedy sama bibliografia to swoiste vademecum podejmowanego tematu (...)."  z recenzji dr. hab. Mirona E. Wolnego

Szczegóły
Tytuł Armia, systemy obronne i ideologiczno. Religijne aspekty wojny w Imperium rzymskim
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Armia, systemy obronne i ideologiczno. Religijne aspekty wojny w Imperium rzymskim w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Armia, systemy obronne i ideologiczno. Religijne aspekty wojny w Imperium rzymskim PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.