Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Doświadczenia gromadzone przez dzidziuś podczas różnorodnych interakcji z otoczeniem mogą przyczyniać się do intensywnego rozwoju, mogą mieć mierne skutki rozwojowe albo spowalniać, wygaszać czy zaburzać rozwój jednostki. Też oddziaływania szkoły, w zależności od ich przebiegu i jakości, wspierają potencjał dzidziusia albo – przeciwnie – blokują go, ignorują, a może się nawet zdarzyć, że wyniszczają. Niniejsza książka, będąca wynikiem pracy paru nastu Twórców zajmujących się badawczo pierwszymi lata mi instytucjonalnej edukacji najmłodszych, od słania te mechanizmy i cechy polskiej szkoły, które okazują się czynnikami hamującymi rozwój dzieci, ciekawość poznawczą i motywację do uczenia się. Rozpoznanie tych czynników jest podstawowym warunkiem zainicjowania sensownej zmiany edukacyjnej. Tom składa się z szesnastu tekstów należących do trzech obszarów tematycznych: zagadnienia związane z polityką oświatową i działaniem rynku w obszarze wczesnej edukacji problematyka konstruowania tożsamości najmłodszych uczniów tworząca się w ich umysłach wiedza Celem pracy twórców jest refleksyjno-krytyczna rekonstrukcja założeń i skutków edukacji wczesnoszkolnej w polskim systemie oświatowym od etapu przygotowania dzidziusia do szkoły w placówkach przed szkolnych po przez przejście do systemu szkolnego i przez cały okres kształcenia w klasach początkowych w postaci tak zwanej integracji treści.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | (Anty)edukacja wczesnoszkolna |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
(Anty)edukacja wczesnoszkolna Redakcja naukowa: Dorota Kluss- Stańska Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2014, str. 464 [recenzja] Oto książka, która niewątpliwie powinna trafić do rąk każdego świadomego rodzica, studenta i nauczyciela wczesnej edukacji a także każdego, choć trochę związanego z oświatą i zainteresowanego tematem polskiej edukacji. Nie ma bodaj wśród polskich publikacji książki, która tak obszernie i wyczerpująco porusza kwestie przemilczane i niedostrzegane a tak przecież kluczowe dla rozwoju tej subdyscypliny. Autorzy sięgają do samych źródeł, artykuły zamieszczone w książce pdf ilustrują patologie i nadużycia edukacji zintegrowanej opierając się na konkretnych przykładach. Pozycja ta może być inspiracją do zmian szkolnej, niedoskonałej rzeczywistości. Warto przy tym zauważyć, że jest to książka ebook napisana w bardzo interesujący i przystępny sposób.