Aktualne problemy prawne w psychologii i medycynie okładka

Średnia Ocena:


Aktualne problemy prawne w psychologii i medycynie

Problematyka, na której skoncentrowano się w recenzowanej książce pdf jest aktualna i bardzo ważna, a trafność wyboru tematu przygotowywanej do druku publikacji a także ważkość podejmowanych w niej zagadnień nie budzi wątpliwości. Cel pracy został precyzyjnie określony. Jest nim przedstawienie szczegółowych kłopotów dotyczących medycyny i organizacji ochrony zdrowia, a także określenie podobieństw i różnic w relacjach osoby poddanej terapii z doktorem i psychologiem. "W podsumowaniu należy podkreślić, że recenzowana książka ebook stanowi ważną pod wobec poznawczym pozycję, którą można polecić wszystkim którzy zainteresowani są zagadnieniami z pogranicza prawa, medycyny i psychologii." dr hab. Monika Urbaniak, Katedra Prawa Medycznego, Organizacji i Zarządzania w Opiece Zdrowotnej Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu

Szczegóły
Tytuł Aktualne problemy prawne w psychologii i medycynie
Autor: Fiutak Agnieszka, Gardocka Teresa, Jagiełło Dariusz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2018
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Aktualne problemy prawne w psychologii i medycynie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Aktualne problemy prawne w psychologii i medycynie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.