Średnia Ocena:
Ach, ten cukier! Odżywianie w cukrzycy, insulinooporności i otyłości
Gdy po raz następny słyszymy, że ktoś ogranicza w diecie cukier myślimy: „Mnie to nie dotyczy”. Nierzadko jesteśmy przekonani, że nasz jadłospis wcale wiele go nie zawiera. Cukier kojarzymy zwykle ze słodkimi przekąskami, deserami, zawartością cukierniczki czy owocami. Tymczasem jest go pełno w produktach, które wcale nie kojarzymy jako słodkie. Co więcej, kryje się on też w pozornie zdrowych jego „zamiennikach”, które stają się coraz bardziej popularne. Autorka w własnej książce pdf obala mity dietetyczne, wymienia najczęściej popełniane błędy żywieniowe i ujawnia prawdziwych sprawców zbędnych kalorii. Z książki dowiemy się pomiędzy innymi, jakie są rodzaje cukrzycy i czym się ona różni od insulinooporności. Co to jest indeks glikemiczny i jak najkorzystniej łączyć składniki w domowym menu dla naszego zdrowia? Autorka zanalizowała również najbardziej słynne dziś diety odchudzające pod kątem bezpieczeństwa dla osób cierpiących na te schorzenia. Podpowiada, jakie dania zamawiać, kiedy nie możemy zjeść w domu. Jak komponować poprawnie posiłki i jak łączyć je z aktywnością fizyczną? Do części teoretycznej dołączone są łatwe i przepyszne przepisy, które nie tylko zadowolą najbardziej wybrednych, lecz pozostaną z korzyścią dla naszego zdrowia i figury.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Ach, ten cukier! Odżywianie w cukrzycy, insulinooporności i otyłości |
Autor: | Reguła Anna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo M |
Rok wydania: | 2020 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Ach, ten cukier! Odżywianie w cukrzycy, insulinooporności i otyłości PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!