Średnia Ocena:
18 minut
Jak nierzadko ci się zdarza, że pod koniec długiego i nerwowego dnia zastanawiasz się, dlaczego tyle kluczowych spraw stale leży odłogiem? Pracujesz ciężko, a czujesz się tak mało wydajny.Peter Bregman, konsultant do spraw zarządzania, słynny i ceniony twórca „Harvard Business Review” obala mit, że wszystko da się zrobić. Oferuje jasny i łatwy plan wykonania tego, co najważniejsze. Najlepszym metodą na wyeliminowanie rozpraszających przerw w działaniu jest zorganizowanie sobie produktywnych przerw, które w dodatku zajmują tylko 18 minut dziennie!Poznaj trzystopniowy proces ustanawiania hierarchii zadań: ustal plan na dany dzień, skup się na zadaniach i co godzinę sprawdzaj, co już zrobiłeś. Rozpoznaj cztery czynniki: własne mocne i słabe strony, wyjątkowość i pasje – które tworzą podstawę twojego sukcesu i szczęścia... a także gwarantują, że skutecznie wykorzystasz czas Skup się na jedynie pięciu rzeczach i odrzuć wszystko, co do nich nie pasuje Zamień typową listę zadań w system, który przybliża cię do realizacji celów wyznaczonych na dany rok Unikaj bezproduktywnego rozpraszania uwagi Nie trać z oczu najistotniejszych spraw i eliminuj czynniki, które grożą sabotowaniem twoich wysiłków „Koniecznie przeczytajcie tę książkę Petera Bregmana. Mądrość, skromność i umiejętność opowiadania wyzierają z każdej strony tej perełki. 18 minut to idealna mieszanka poradnika biznesowego i osobistego”.Robert Sutton, profesor zarządzania Uniwersytetu Stanforda
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | 18 minut |
Autor: | Bregman Peter |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Burda Publishing Polska |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
18 minut PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!