Nad 1000 wzorów motywów, które można wykorzystać do ozdabiania i ulepszania własnego planera.Znajdziesz tu wzory wszystkich fragmentów dziennika, o jakich zamarzysz - strzałki, przekładki, zwoje, ikony, obramowania a także fragmenty kaligrafii. Ta wyjątkowa książka ebook będzie niewyczerpanym źródłem inspiracji.Dowiesz się, jak zacząć, jakich materiałów i narzędzi potrzebujesz, a potem… do dzieła. Możesz po prostu skopiować gotowe wzory albo wykonać łatwe ćwiczenia, dzięki którym rozwiniesz własną kreatywność.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Szczegóły
Tytuł
1000 wzorów rysunków do bullet journal
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie:
brak
Język wydania:
polski
Ilość stron:
Wydawnictwo:
Publicat
Rok wydania:
Tytuł
Data Dodania
Rozmiar
Porównaj ceny książki 1000 wzorów rysunków do bullet journal w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.
1000 wzorów rysunków do bullet journal PDF - podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Pobierz PDF
Nazwa pliku: Zeszyt ćwiczeń 5SP - s. 1,4-13 - do internetu.pdf - Rozmiar: 1.2 MB
Głosy: -12 Pobierz
To twoja książka?
Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.
Recenzje
Joanna
Praktyczny podręcznik do tworzenia kreatywnych notatek, ulepszenia własnego planera. Znajdziecie w nim mnóstwo kreatywnych pomysłów na odmienienie własnych zapisków. Bardzo porządkuje zapiski, dzięki tym "ozdobom" stają się one bardziej czytelne i wyglądają przepięknie. Zalecam każdemu, kto gubi się w własnych bazgrołach. Ta książka ebook to doskonały sposób na oganięcie własnego planera!
natala_reads
Czy kiedykolwiek nudziliście się na tyle, że zaczynaliście "bazgrolić" po zeszytach? Nudne lekcje, czy brak zajęć w domu nierzadko do tego mogą doprowadzić. "1000 wzorów rysunków bullet journal" to idealne roziwązanie dla Ciebie. Ten dziennik sprawi, że w bardzo łatwy i dynamiczny sposób nauczysz się rysować wszelakie wzory, które zamiast szpecić będą cudownie zdobić. Dla leniwych wystarczy, że skopiujecie dany wzór i gotowe! Można go pokolorować według swojego uznania. Jako osoba, która kończyła technikum fryzjerskie musiałam nauczyć się podstawy rysunku, na które składała się twarz ze wszystkimi fragmentami i oczywiście włosy. Muszę przyznać, że początkowo wszelakie upięcia sprawiał mi olbrzymi problem, a wykorzystanie światłocienia było dla mnie czarną magią.. Czy mogłam się poddać? Niestety nie, ponieważ kilka razy w tygodniu przez bite trzy lata coś rysowałam. Skończyło się na tym, że potrafię narysować wizję upięcia na daną okazję, a nie wiem jak narysować (ładnie!!) chociażby jakieś najprostsze rzeczy. Otóż bullet journal bardzo mi w tym pomógł, a podczas pracy miałam olbrzymi ubaw. Jeśli szukasz czegoś, co podbuduje twoją kreatyowność, to zdecydowanie polecam!
1000 wzorów rysunków do bullet journal PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
SZCZĘŚLIWI,
KTÓRZY SZUKAJĄ PRAWDY
Zeszyt ćwiczeń
dla klasy 5 szkoły podstawowej
Kielce 2020
Strona 2
1. SZCZĘŚLIWI, KTÓRZY SZUKAJĄ PRAWDY
1. Na podstawie treści przypowieści o dwóch budowniczych domu
uzupełnij poniższą tabelę.
Osoba Decyzja Sposób wykonania Problemy Skutek
Budowniczy I budowanie
(roztropny) domu
Budowniczy II powódź
(....................)
2. Korzystając z wyrażeń w ramce, podpisz rysunki, porównując przed‑
stawione w przypowieści sytuacje z życia do spraw duchowych.
Jezus * problemy, trudności * łatwe życie * praca nad sobą * życie
3. Wśród poniższych wartości zamaluj na żółto te, które są dla ciebie
ważne i dobre (przez całe życie), a na szaro to, co uważasz za ważne
pozornie i krzywdzące ciebie oraz innych. Dopisz, na czym jeszcze
warto budować swoje życie.
mówienie prawdy
pomoc rodzeństwu odkrywanie własnych talentów
wyśmiewanie się z biedniejszych mieć najlepszy telefon komórkowy
praca nad swoim charakterem szacunek wobec rodziców
zgoda w rodzinie pogarda wobec słabszych
wiara w Boga systematyczna nauka mieć modną fryzurę
dbanie o trwałą przyjaźń troska o zdrowie
4
Strona 3
4. Wybierz trzy ważne dla ciebie wartości, pokolorowane na żółto w po‑
przednim ćwiczeniu, i wzorując się na postawie budowniczych domu
z przypowieści, uzupełnij tabelę:
Moja decyzja Sposób wykonania Pokonywanie problemów Skutek
5. Ułóż przysłowie wskazujące na to, co w życiu ważne, lub piętnujące
wybieranie tego, co wydaje się ważne, a w konsekwencji jest złem.
Np.: Wybierz prawdę dzisiaj, a będziesz szczęśliwy jutro.
.................................................................................................................
.................................................................................................................
6. Rozwiąż szyfr i przeczytaj, na jakim fundamencie warto budować
swoje życie.
E G I J Ł O S U W Z
@ # % &
& Sprawdź swoją wiedzę!
Jezus porównuje
słuchanie
i wypełnianie Jego
słów do:
# @ a) budowy domu
na skale,
b) budowy domu
bez
fundamentu,
c) robienia tego,
co się lubi.
& %
5
Strona 4
2. JAK POWIEDZIEĆ BOGU „TAK”?
1. Zastanów się, jakie cechy posiada miłość bezwarunkowa, a jakie
egoistyczna. Uzupełnij tabelę (możesz wykorzystać wyrażenia z ramki).
Miłość
bezwarunkowa egoistyczna
..................................................... .....................................................
..................................................... .....................................................
..................................................... .....................................................
..................................................... .....................................................
..................................................... .....................................................
...................................................... ......................................................
chce się dzielić miłością * stawia warunki * mówi: „potrzebuję cię,
dlatego cię kocham” * nie żąda niczego w zamian * nie stawia warunków *
mówi: „kocham cię, dlatego cię potrzebuję” * jestem blisko,
bo czegoś od ciebie oczekuję * nie kocha za coś
2. Rozwiąż krzyżówkę, posługując się fragmentem Ewangelii Łk 1,26‑35.38
znajdującym się w podręczniku. Rozwiązaniem z szarych pól uzupeł‑
nij zdanie.
2 3 5 8 11 12 1. „W . . . . . . . . . miesiącu posłał Bóg
anioła Gabriela”.
2. „do . . . . . . . . . poślubionej mężowi
9 10 imieniem Józef”.
3. „Bądź pozdrowiona, . . . . . . . . . pełna”.
1 4 7
4. „Nie bój się, . . . . . . . . . ”
6 5. „porodzisz Syna, któremu nadasz
imię . . . . . . . . . ”
6. „Pan Bóg da Mu . . . . . . . . . Jego
praojca, Dawida”.
7. „Będzie panował nad . . . . . . . . . Jakuba
na wieki”.
8. „A Jego . . . . . . . . . nie będzie końca”.
9. „Jakże się to . . . . . . . . . ”
10. „Święte, które się narodzi, będzie
nazwane . . . . . . . . . Bożym”.
11. „Krewna Twoja, . . . . . . . . . , poczęła
..........................................
w swej starości syna”.
to przykład miłości bezwarunkowej. 12. „Oto ja . . . . . . . . . . Pańska”.
6
Strona 5
3. Podkreśl na czerwono słowa wskazujące na odczucia (duchowe roz‑
terki) Maryi związane z propozycją, by została Matką Syna Bożego,
a na zielono słowa wskazujące na podjęcie przez Nią decyzji.
Wszedłszy do Niej [Maryi], anioł rzekł: „Bądź pozdrowiona, łaski
pełna, Pan z Tobą […]”.
Ona zmieszała się na te słowa i rozważała, co by miało znaczyć to
pozdrowienie. Lecz anioł rzekł do Niej: „Nie bój się, Maryjo, znalazłaś
bowiem łaskę u Boga. Oto poczniesz i porodzisz Syna, któremu nadasz
imię Jezus.
Na to Maryja rzekła do anioła: „Jakże się to stanie, skoro nie znam
męża?” Anioł Jej odpowiedział: „Duch Święty zstąpi na Ciebie i moc
Najwyższego okryje Cię cieniem. Dlatego też Święte, które się narodzi,
będzie nazwane Synem Bożym. Na to rzekła Maryja: „Oto ja służebnica
Pańska, niech mi się stanie według słowa twego!” Wtedy odszedł od
Niej anioł. (Łk 1,28-31.34-35.38)
4. Uporządkuj serca od największego do najmniejszego, wpisując cyfry
od 1 do 7, i przeczytaj, dlaczego Bóg Cię kocha.
Jego Bóg Cię kocha
dzieckiem. ale dlatego, nie dlatego,
a ty jesteś że jesteś dobry, że On jest dobry,
5. Napisz podziękowanie za takie wydarzenie z twojego życia, które
było dla ciebie doświadczeniem Bożej miłości, lub napisz prośbę o jej
doświadczenie w swoim życiu.
......................................................
...................................................... Sprawdź swoją wiedzę!
...................................................... Bóg cię kocha, po
nieważ:
...................................................... a) jesteś wyjątko
wo dobr y,
...................................................... b) jesteś Jego dz
ieckiem,
c) starasz się nie
...................................................... grzeszyć.
7
Strona 6
3. DROGA, KTÓRĄ MAM DO PRZEBYCIA
1. Przeczytaj z podręcznika tekst biblijny Mt 9,2-8 i napisz, jak mógł
wyglądać powrót uzdrowionego paralityka do domu. Weź pod uwagę
jego możliwości fizyczne oraz jego przeżycia duchowe.
Po spotkaniu z Jezusem paralityk udał się
w drogę do domu. Wziął swoje nosze…
...............................................................
...............................................................
...............................................................
...............................................................
...............................................................
...............................................................
...............................................................
...............................................................
2. Każdego dnia udajesz się do różnych miejsc (fizycznie i duchowo).
Wpisz w ramki, jakie to miejsca. Zastanów się, kogo tam spotykasz
i dlaczego nie zawsze po tych spotkaniach wracasz ubogacony.
Z literek rozsypanych na drodze ułóż wyraz i uzupełnij nim zdanie.
E
C
?
R
G
H
Z
........................ ma wpływ na nasze relacje z innymi.
3. Odszukaj w podręczniku tekst Pisma Świętego o grzechu człowieka
i uzupełnij zdanie.
Jeśli . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , że nie mamy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , to samych siebie
................................... i nie ma w nas . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (1 J 1,8)
8
Strona 7
4. Przeczytaj z podręcznika fragment 1 J 1,9. Zastanów się, jakie kroki
trzeba podjąć, aby powrócić na drogę prowadzącą do Boga. Połącz
wyrazy w puzzlach i wpisz odpowiedź.
Chrystusowi BÓG
grzechy swoją
uznać grzeszno wyznać
ść
.................................................................................................................
.................................................................................................................
5. Przeskakując co drugą literę, odczytaj, z jakiego spotkania z Chrystu‑
sem wrócisz odmieniony. Uzupełnij zdanie.
SUAMKFRDAKMREVNICLIGEMPHOLKIU
Y T R Y K I J P N O I J H E F D J N V A H N K I D A
Po spotkaniu z Jezusem w
wrócę odmieniony.
6. Opisz powrót do domu ucznia klasy V, który doświadczył miłości
Boga – otrzymał rozgrzeszenie. Weź pod uwagę radość, którą przeży‑
wa w swoim ciele (uśmiech, powrót w podskokach) oraz przemianę,
jaka dokonała się w jego wnętrzu (poczucie wolności, lekkości na
duchu, czystości).
.................................................................................................................
.................................................................................................................
......................................................
......................................................
Sprawdź swoją wiedzę!
Do prawdziwej wo
...................................................... lności prowadzi:
a) zapomnienie
o popełnionym
grzechu,
......................................................
b) opowiedzenie
swoich grzechów
znajomym,
c) wyznanie grze
chów
na spowiedzi.
9
Strona 8
4. CO W ŻYCIU LICZY SIĘ NAJBARDZIEJ?
1. Wpisz w chmurki, co chcesz osiągnąć w swoim życiu.
2. Przeczytaj z podręcznika historię o spotkaniu Zacheusza z Jezusem
i wpisz w drugiej kolumnie, co dla Zacheusza było najważniejsze na
różnych etapach jego życia.
Wewnętrzna przemiana Zacheusza
Sens życia przed spotkaniem z Jezusem
Podjęty wysiłek, by spotkać Jezusa
Sens życia po spotkaniu z Jezusem
Dar od Jezusa
3. Rozwiąż szyfr i przeczytaj słowa Jezusa skierowane do Zacheusza.
A B D E Ę G I Ł M N O S Ś T U W Z
θ β χ δ ε ι φ κ λ μ ν ο ρ σ £ υ ω
χ ω φ ρ ω β θ υ φ δ μ φ δ
ο σ θ κ ν ο φ ε £ χ ω φ θ κ δ λ
σ δ ι ν χ ν λ £
10
Strona 9
4. Podpisz kartę bankową imieniem i nazwiskiem. Dopisz, co udało ci
się zdobyć do tej pory (wartości materialne i niematerialne). Na kar‑
cie obok napisz, czego szukasz w swoim życiu.
MOJE ŻYCIOWE KONTO MOJE ŻYCIOWE KONTO
...............................................
NA PRZYSZŁOŚĆ
Imię i nazwisko ........................................................
........................................................ ........................................................
........................................................ ........................................................
........................................................ ........................................................
........................................................ ........................................................
5. Przypomnij sobie o przemianie, która dokonała się w życiu Zacheu‑
sza. Pomyśl, jaki podejmujesz wysiłek, by spotkać się z Jezusem i od‑
mienić swoje życie. Uzupełnij tabelę.
Moja wewnętrzna przemiana po spotkaniu z Jezusem
Sens mojego życia
przed spotkaniem z Jezusem
Mój wysiłek,
by spotkać Jezusa
Sens mojego życia
po spotkaniu z Jezusem
Dar Jezusa dla mnie
6. Pomyśl, co jest w twoim życiu najważniejsze. Napisz
w pięciu punktach, co musisz zrobić, by to zdobyć.
................................................................................................................
....................................................
.................................................... Sprawdź swoją wiedzę!
Po spotkaniu Zach
.................................................... eusza z Jezusem:
a) w jego życiu
nic się nie
.................................................... zmieniło,
b) mógł się poch
walić swoim
.................................................... majątkiem,
c) zapragnął zm
ienić swoje życie.
11
Strona 10
5. SZCZĘŚLIWI, KTÓRZY SZUKAJĄ JEZUSA
1. Przeczytaj z podręcznika tekst biblijny (Łk 2,41-50) i wpisz informa‑
cje w odpowiednie miejsca. Następnie uzupełnij zdanie brakującymi
literami i odczytaj, jakie niebezpieczeństwo może spotkać każdego
człowieka.
Miasto, do którego co roku chodzili
rodzice Jezusa 1 2 4 7
Święto, na które wybrała się Święta
Rodzina 5
Tyle lat miał Jezus, gdy zgubił się
rodzicom 8
Tyle dni Rodzice szukali Jezusa 3
Tam Maryja i Józef znaleźli Jezusa 9 6
1 2 3 4 5 6 7
O Ż 8 6 3
G 4
B 9
Ć
2. Zastanów się, jak można „zgubić Jezusa” w swoim życiu? Uzupełnij
zdanie.
Gubimy Jezusa, gdy:
zaniedbujemy modlitwę
.....................................................................................................
.....................................................................................................
.....................................................................................................
3. Uzupełnij treść ogłoszenia, które pomoże w odnalezieniu Jezusa.
ZAGINĄŁ JEZUS!
Wczoraj . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
wyszedł i do tej pory nie wrócił.
Każdy, kto wie, gdzie może przebywać, jest proszony
o kontakt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
RYSOPIS: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
...........................................................................................................
CECHY CHARAKTERU: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
...........................................................................................................
12
Strona 11
4. Nazwij obrazki i wpisz w kratki wskazane w nich litery. Przeczytaj,
co pomaga odnaleźć Jezusa. Powstałym wyrazem uzupełnij zdanie.
3 2 1 1 2 7 3 2
............................................ sposobem odnalezienia Jezusa.
5. Uzupełnij treść plakatu, wyrażając radość z odnalezienia Jezusa.
ODNALAZŁEM JEZUSA!
Dzisiaj . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . udało mi się odnaleźć Jezusa.
Okazało się, że to ja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , a On na mnie czekał . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
...............................................................................
Gdy ......................................................................................................
..................... . Odkąd czuję, że znowu jest blisko . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
............................................................................................................
6. Połącz prawidłowo początek modlitwy z jej dalszą częścią. Następnie
napisz swoją krótką modlitwę.
PROSZĘ PRZEPRASZAM DZIĘKUJĘ UWIELBIAM
Jezu, abym mógł/mogła Cię Cię Jezu w Twojej
odnaleźć w swoim życiu… przebaczającej miłości…
Jezu, że gubię Ciebie
w swoim życiu… Sprawdź swoją wiedzę!
Jezu, że jesteś obecny Maryja z Józefem
odnaleźli Jezusa:
w moim życiu… a) wśród krewn
ych wracających
do domu,
b) wśród pątnikó
......................................................
w, gdy uszli dzień
drogi,
c) w świątyni, gd
...................................................... y rozmawiał
z nauczycielami.
......................................................
13
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklam, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Czytaj więcejOK
Recenzje
Praktyczny podręcznik do tworzenia kreatywnych notatek, ulepszenia własnego planera. Znajdziecie w nim mnóstwo kreatywnych pomysłów na odmienienie własnych zapisków. Bardzo porządkuje zapiski, dzięki tym "ozdobom" stają się one bardziej czytelne i wyglądają przepięknie. Zalecam każdemu, kto gubi się w własnych bazgrołach. Ta książka ebook to doskonały sposób na oganięcie własnego planera!
Czy kiedykolwiek nudziliście się na tyle, że zaczynaliście "bazgrolić" po zeszytach? Nudne lekcje, czy brak zajęć w domu nierzadko do tego mogą doprowadzić. "1000 wzorów rysunków bullet journal" to idealne roziwązanie dla Ciebie. Ten dziennik sprawi, że w bardzo łatwy i dynamiczny sposób nauczysz się rysować wszelakie wzory, które zamiast szpecić będą cudownie zdobić. Dla leniwych wystarczy, że skopiujecie dany wzór i gotowe! Można go pokolorować według swojego uznania. Jako osoba, która kończyła technikum fryzjerskie musiałam nauczyć się podstawy rysunku, na które składała się twarz ze wszystkimi fragmentami i oczywiście włosy. Muszę przyznać, że początkowo wszelakie upięcia sprawiał mi olbrzymi problem, a wykorzystanie światłocienia było dla mnie czarną magią.. Czy mogłam się poddać? Niestety nie, ponieważ kilka razy w tygodniu przez bite trzy lata coś rysowałam. Skończyło się na tym, że potrafię narysować wizję upięcia na daną okazję, a nie wiem jak narysować (ładnie!!) chociażby jakieś najprostsze rzeczy. Otóż bullet journal bardzo mi w tym pomógł, a podczas pracy miałam olbrzymi ubaw. Jeśli szukasz czegoś, co podbuduje twoją kreatyowność, to zdecydowanie polecam!