100 idei, które zmieniły reklamę okładka

Średnia Ocena:


100 idei, które zmieniły reklamę

Najwieższa wersja serii 100 idei. Twórca zaprezentował w książce pdf 100 zagadnień z historii reklamy, opisując w przystępny sposób wybrane rodzaje reklamy, sposoby i chwyty autorów reklam a także zmieniające się zjawiska społeczne. Poznajemy początki branży, jej rozwój w mediach, zmiany w podejściu do konsumenta a także techniki, jakie stosowały i stale stosują duże firmy reklamowe.

Szczegóły
Tytuł 100 idei, które zmieniły reklamę
Autor: Veksner Simon
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: TMC
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki 100 idei, które zmieniły reklamę w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

100 idei, które zmieniły reklamę PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.