„Theory and Practice of Second Language Acqu
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | „Theory and Practice of Second Language Acqu |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
„Theory and Practice of Second Language Acqu PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd „Theory and Practice of Second Language Acqu pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. „Theory and Practice of Second Language Acqu Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
„Theory and Practice of Second Language Acqu Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
red. Danuta Gabryś-Barker
„Theory and
Practice of
Second Language
Acquisition”
2018. Vol. 4 (1)
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Tegoroczny pierwszy numer Theory and Practice of Second Language Acquisition 4(1) 2018 koncentruje się na
kwestiach związanych z wpływem szeroko pojętego środowiska uczenia się i przyswajania języka na osiągane
rezultaty. Omawiane są badania nad kształtowaniem się przynależności językowo-kulturowej w związkach osób
reprezentujących różne językowo-kulturowe systemy, efekt zastosowania imersji językowej jako dodatkowych
działań wspomagających przyswajanie języka, wpływ środowiska społecznego na aspiracje studentów anglistyki,
wpływ grupy klasowej na rezultaty osiągane przez uczniów gimnazjum oraz kwestie dotyczące przyswajania
systemu fonetycznego języka angielskiego przez polskich uczniów jako wypadkowe rodzaju ćwiczeń stosowanych
przez nauczyciela oraz jego własnej wymowie w języku obcym. Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest
zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.