The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Aleksandra Justyna Kulawik
The Development
of Coca-Cola
Advertising
Campaigns (1886-
2007)
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The
key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world
has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a . The major target of this
dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the
company in May, 1886 till 2007. 'The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)' is divided
into three chapters: 1.The Basic Concepts of Advertising ( theory and history of advertising), 2.The Development of
Coca-Cola Advertising Campaigns ( brief history of the 'Coke' Company and the Coca-Cola Advertising
Campaigns including the case of changing the national symbols such as Santa Claus), 3.The Discourse Analysis and
Advertising (the language analysis in advertising campaigns, the language of advertising). 'Welcome to the Coke
Side of Life'
Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy, ma wpływ na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo
blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na świecie osiągnęła sukces, o
którym większości z nas nawet się nie śniło. Tą firmą jest C o c a - C o l a. Najważniejszym celem tej pracy jest
zaprezentować, w jaki sposób ewoluowały kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj
1886 r.) do roku 2007. 'Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)' składa się z trzech części:
1.Podstawowe zagadnienia reklamy ( teoria, historia reklamy), 2.Rozwój kampanii reklamowych firmy Coca-Cola
( historia i rozwój kampanii reklamowych Coca-Coli, wpływ kampanii reklamowych firmy Coca-Cola na zmianę
postrzegania symboli narodowych), 3.Analiza treści językowej w reklamie (analiza języka reklamy i kampanii
reklamowych). 'Witaj po radosnej stronie życia'