Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw n
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw n |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw n PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw n pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw n Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw n Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Wojciech Grzegorczyk
Strategie
marketingowe
polskich
przedsiębiorstw
na rynkach
zagranicznych.
Studia
przypadków
Strona 2
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 3
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z
różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii
marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli
orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych
badaniom uwzględniono także specyfikę marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych.
Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiębiorstw oraz studentów kierunków
ekonomicznych i zarządzania. Dzięki niej można poszerzyć wiedzę na temat realizowanych przez polskie firmy
strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych.
Studium przypadku (case study) jest jedną z metod badań jakościowych, bardzo pomocną przy rozwiązywaniu
problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np.
organizacji, procesu zarządzania, jego elementów lub otoczenia organizacji, w celu sformułowania wniosków o
przyczynach i rezultatach jego przebiegu. Stosuje się ją na uczelniach wyższych jako metodę edukacji
menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę
studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.