Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Adam Jabłoński
Strategiczny
wymiar modeli
biznesu w
zarządzaniu
wartością
przedsiębiorstw
kierunki rozwoju
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Strona 3
Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania
przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź porażce.
Jednocześnie złożoność procesów biznesowych powoduje silny wpływ poszczególnych elementów sieci
wzajemnych relacji zachodzących między uczestnikami rynku. To wszystko kształtuje nowy wymiar nie tylko
zarządzania strategicznego przedsiębiorstw, ale także sposobów zarządzania kapitałem ludzkim kreującym nowe
przestrzenie w rozwoju przedsiębiorstw. W takim ujęciu wymaga się od przedsiębiorstw takiego myślenia, które
prowadzi do tworzenia wartości będącej przedmiotem wymiany rynkowej gwarantującej taki sukces
przedsiębiorstwa, który może być akceptowany przez wielu jego interesariuszy. Monografia wskazuje na wiele
istotnych czynników zarządzania przedsiębiorstwem, które kształtują zasady podejmowania decyzji w krótkim i
długim okresie czasu. Opisuje wiele założeń zarządzania przedsiębiorstwem w ujęciu strategicznym i operacyjnym.
Odnosi się zarówno do modeli biznesu, strategii, procesów biznesowych, jak i do specyficznych uwarunkowań
wybranych aspektów mających znaczenie w funkcjonowaniu przedsiębiorstw.
Strona 4