Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla wspó
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla wspó |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla wspó PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla wspó pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla wspó Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla wspó Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Monika Piątkowska
Praktyki ambush
marketingu jako
wyzwanie dla
współczesnych
organizatorów i
sponsorów
wielkich imprez
sportowych
Strona 2
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 3
Książka „Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich
imprez sportowych” jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas
wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush
marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu oraz
najczęściej wykorzystywanych technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w literaturze
przedmiotu zarówno polsko-, jak i anglojęzycznej oraz przedstawiły różnorodne podejścia do klasyfikowania
samych przypadków praktyk ambush marketingu.Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało
się pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.).
W książce zaprezentowano także wyniki badań sondażowych przeprowadzonych podczas Mistrzostw Europy w
Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących rozpoznawalności marek oficjalnych
sponsorów i ambush marketów.Publikacja polecana jest w szczególności studentom rożnych kierunków kształcenia
związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii,
zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli również skorzystać organizatorzy
imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia atrakcyjnego
wydarzenia, a także praktycy świadczący usługi marketingu sportowego.