Polska półka filmowa. Krótkometrażowe filmy ak
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Polska półka filmowa. Krótkometrażowe filmy ak |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Polska półka filmowa. Krótkometrażowe filmy ak PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Polska półka filmowa. Krótkometrażowe filmy ak pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Polska półka filmowa. Krótkometrażowe filmy ak Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Polska półka filmowa. Krótkometrażowe filmy ak Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Justyna Hanna Budzik
Polska półka
filmowa.
Krótkometrażowe
filmy aktorskie i
animowane w
nauczaniu języka
polskiego jako
obcego
Strona 2
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 3
Filmy, które zostały opracowane w niniejszym podręczniku, mają różnorodne wartości językowo-realioznawcze.
Zaproponowałyśmy filmy krótkometrażowe, które ze względu na swoją niewielką objętość nadają się do
wykorzystania w całości podczas dowolnych zajęć. Zestaw oferowanych filmów ma pełnić jednak nie tylko funkcję
urozmaicenia lekcji, ale także zapełniać lukę, która wytworzyła się w materiale proponowanym przez współczesne
podręczniki do nauki jpjo. Filmy ujęte w książce tworzą swoisty katalog pretekstów do rozmowy na tematy trudne,
pomijane przez większość podręczników. Zagadnienia kulturowe do poszczególnych filmów to tylko jedna z części
oferowanych jednostek lekcyjnych. Poza nimi proponujemy zestaw różnorodnych (kształtujących wszystkie
sprawności językowe) ćwiczeń dopasowanych tematycznie do konkretnej produkcji. Podstawowym celem
podręcznika jest rozwijanie u studentów sprawności komunikacyjnej. W poszczególnych scenariuszach ani w
zawartych w nich ćwiczeniach nie zostały określone poziomy językowe. Nie określałyśmy ich świadomie i celowo,
aby dać nauczycielowi lub lektorowi możliwość dostosowania poszczególnych elementów do potrzeb i
zainteresowań grupy.