Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wart
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wart |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wart PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wart pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wart Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wart Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Dagmara Skurpel
Obsługa
logistyczna w
handlu
elektronicznym.
Wartość dla
klienta
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Strona 3
Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w
czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają
wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistycznomarketingowych i wykorzystaniu
nowatorskich narzędzi zarządzania.
Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym. Jej
rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla
klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe.
Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu
elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej obecnego stanu rynku e-commerce wymagało przeprowadzenia
przez autorkę badań obejmujących zarówno stronę popytową, jak i podażową rynku, dzięki czemu możliwe było
określenie luki wartości – oczekiwanej i dostarczanej.
Publikacja jest adresowana przede wszystkim do studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także do
praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.