Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Marzena Czarnecka
Obowiązki
informacyjne a
zachowania
konsumentów na
rynku energii
elektrycznej.
Studium
ekonomii prawa
Strona 2
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 3
„Dynamiczny rozwój rynku w Polsce, w tym dokonujące się zmiany na rynku energii elektrycznej, wzrost
konkurencji na tym rynku a jednocześnie kształtowanie się nowoczesnego społeczeństwa konsumpcyjnego,
społeczeństwa masowej konsumpcji stwarzają zapotrzebowanie na analizy zachowań konsumentów, ich
determinant, w tym w odniesieniu do rynku energii elektrycznej. Praca dr Marzeny Czarneckiej stanowi
udaną identyfikację, analizę i syntezę ważnego problemu naukowego, słabo dotąd rozpoznanego w sposób
kompleksowy w polskiej literaturze ekonomicznej. Praca ma charakter rozbudowanego, samodzielnie
opracowanego studium teoretyczno-opisowego (empirycznego). Problematyka podjęta przez Autorkę odnosi
się do wpływu obowiązków informacyjnych na zachowania konsumentów na rynku energii elektrycznej, ich
znaczenia w kształtowaniu zachowań konsumentów na badanym rynku”.
Prof. dr hab. Ewa Kieżel
„Tworzenie klarownego, spójnego, skutecznego i efektywnego ekonomicznie prawa jest podstawowym
obowiązkiem ustawodawcy, szczególnie w zakresie dotyczącym jego słabszych podmiotów, w tym
konsumentów na rynku energii elektrycznej. (…) Recenzowaną książkę przeczytałam z dużym
zainteresowaniem, jej tekst świadczy o tym, że Autorka jest znawczynią (…) rynku energii elektrycznej, oraz
włożyła wiele wysiłku w przeprowadzenie badań empirycznych”.
Prof. dr hab. Bogusława Gnela