Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.

Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Sławomir Smyczek
Nowe trendy w
zachowaniach
konsumentów na
rynkach
finansowych
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Rynek usług finansowy stanowi jeden z najważniejszych elementów systemu społeczno-ekonomicznego każdego
kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tego rynku świadczy to, iż stanowi on mechanizm, dzięki
któremu oferuje się usługi pozwalające na przepływ strumieni pieniężnych (siły nabywczej) w gospodarce.
Rezultatem funkcjonowania tego rynku jest zatem możliwość współtworzenia pieniądza przez niefinansowe
podmioty gospodarcze. Rynek usług finansowych jest zatem szkieletem, na którym opiera się funkcjonowanie
całego systemu rynkowego.
Wszystko to daje asumpt do podjęcia kompleksowych badań nad nowymi trendami w zachowaniach konsumentów
na tym rynku. Szczególną uwagę należy zwrócić na kwestię ocen, które z trendów i kierunków zmian w
zachowaniach konsumentów mają charakter względnie trwały, a które incydentalny i krótkookresowy. I wreszcie,
które z trendów będą się nasilać i w jakich grupach konsumentów, które będą przenikać do innych grup, ulegać
modyfikacjom, a które będą z czasem zanikać. To właśnie było przedmiotem badań, których wyniki przedstawiono
w tej książce.