Nie narzekaj! Pozytywne sposoby pozbycia się nega
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Nie narzekaj! Pozytywne sposoby pozbycia się nega |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Nie narzekaj! Pozytywne sposoby pozbycia się nega PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Nie narzekaj! Pozytywne sposoby pozbycia się nega pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Nie narzekaj! Pozytywne sposoby pozbycia się nega Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Nie narzekaj! Pozytywne sposoby pozbycia się nega Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Jon Gordon
Nie narzekaj!
Pozytywne
sposoby pozbycia
się negatywnej
energii w pracy
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
„Przestań jęczeć i przeczytaj tę książkę!” - KEN BLANCHARD, współautor Nowego Jednominutowego
Menedżera Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w
skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś
pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada
kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym
nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie
tylko jednostek, ale i całych zespołów. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła
program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i
praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie – pozytywnie
nastawione zespoły i organizacje. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne
rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć
zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej
czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. *** „Malkontenctwo
jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych
organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi
skuteczne antidotum”. - KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu „Forbes”,
autor książki The Only Three Questions That Count “Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj!
Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją”. - LOU HOLTZ, trener NFL „W
świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie
narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy
wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej
produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy”. - NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet
Strength *** JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego książki i
wystąpienia od lat inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały sprawdzone w
praktyce przez liczne drużyny sportowe, w tym czołowe zespoły NFL i NBA, firmy wyróżnione w rankingu Fortune
500, szkoły, szpitale i organizacje non profit. W jego dorobku autorskim znajduje się m.in. Autobus energii, uznany
za bestseller przez magazyn „Wall Street Journal”, Obóz treningowy, The Shark and the Goldfish, The Seed, oraz
Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację.