Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych histori
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych histori |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych histori PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych histori pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych histori Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych histori Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Seth Godin
Marketerzy
kłamią. Potęga
autentycznych
historii w świecie
kłamstwa
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są
kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią
przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają
historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne. Jaki z tego wniosek? Opowiedz dobrą i prawdziwą historię,
a ludzie pokochają Twoją firmę i jej produkty.
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci -- o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą
wierzyć. Każda organizacja -- producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła -
- musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na
podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie
przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej: jak skłaniać konsumentów, by Cię słuchali, jak zdobywać władzę nad
pragnieniami klientów i nie nadużywać jej, jak kształtować światopoglądy i gusta konsumentów, jak sprzedawać
pierwsze wrażenie, jak pokazywać ludziom to, co chcesz, aby zobaczyli, jak mówić prawdę i tylko prawdę i nie
dać się pokonać kłamcom.