Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Jan W. Wiktor
Komunikacja
marketingowa.
Modele,
struktury, formy
przekazu
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym,
interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu –
promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując
wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się
uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.
Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań
kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju
Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii
promocyjnych.
Nowoczesny i oryginalny sposób ujęcia problematyki czynią z książki znaczące źródło wiedzy i inspiracji dla
pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych, społecznych i humanistycznych, a także – w
części – kierunków prowadzonych na uczelniach technicznych i przyrodniczych.
Praca przydatna dla specjalistów marketingu przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji społecznych,
agencji reklamowych w tworzeniu atrakcyjnych strategii komunikacji marketingowej, strategii których ramy w
triadzie: modele–struktury–instrumenty, prezentuje właśnie ta książka.