Kapitał marki w mediach społecznościowych. Pers
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kapitał marki w mediach społecznościowych. Pers |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Pers PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Kapitał marki w mediach społecznościowych. Pers pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Kapitał marki w mediach społecznościowych. Pers Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Pers Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Małgorzata Karpińska-
Krakowiak
Kapitał marki w
mediach
społecznościowych.
Perspektywa
konsumenta
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak
brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a
zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena
możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników
psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała
współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie
zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie
predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może
wpływać na responsywność użytkowników Internetu.
Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach
społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji
reklamowych czy domów mediowych.