Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwe
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwe |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.

Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwe PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwe pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwe Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwe Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Marcin Żemigała
Jakość w systemie
zarządzania
przedsiębiorstwem
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Autor w tym wydaniu wprowadził wiele nowych treści a wiele uzupełnił o nowe, ciekawe wyniki badań szczególnie
dotyczących czasu pracy i tzw. toksycznego sukcesu. Ciekawy jest również nowy podrozdział o japońskiej filozofii
zarządzania i metodach wypływających z innych kultur lub próbujących adaptować filozofię japońską. Jakość to
nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu
produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie
zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów.
Założenie realizacji “najwyższej jakości” pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy
problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a
przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej
popularne. Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej
odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona
bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy. W tej książce Autor stara się spojrzeć na problemy jakości
kompleksowo, pokazując całą naturę tego rozległego obszaru, wykraczającego poza wewnętrzne sfery organizacji i
wywierającego wpływ na otoczenie zewnętrzne.