Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gie
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gie |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gie PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gie pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gie Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gie Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Richard Hill-Whittall
Indie games.
Podręcznik
niezależnego
twórcy gier
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
'Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w
Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego.
Poradnik w przystępny sposób opisuje wszystkie etapy prowadzenia projektów indie game, od zbierania funduszy,
poprzez produkcję, marketing, aż po procesy wydawnicze i kanały dystrybucji. Książka zawiera przykłady
najciekawszych projektów gamingowych oraz wywiady z przedstawicielami niezależnych devteamów.
Doświadczeni twórcy zdradzają czytelnikom sekrety swoich projektów i udzielają rad, jak uniknąć typowych
błędów poczatkującego developera. Polskie gry odnoszą sukcesy na całym świecie, w kraju coraz więcej uczelni i
organizacji zajmuje się edukacją przyszłych twórców gier, brakuje natomiast polskiej lektury, która pozwoliłaby na
samodzielne zgłębienie tematu. W to miejsce doskonale wpasowuję się niniejszy podręcznik developera. Polskie
wydanie uzupełniono o dodatkowy materiał poświęcony rodzimym studiom – 11bit studios, twórców bestsellerowej
gry This War of Mine oraz Flying Wild Hog, autorów gry Shadow Warrior 2.
„Zacząć tworzyć grę jest łatwo, ale doprowadzić ten proces do końca, jest bardzo, bardzo trudno.”- to słowa
Macieja Miąsika, polskiego twórcy gier, producenta, programistę i weterana polskiej branży gier komputerowych,
który przygotował przedmowę do polskiego wydania podręcznika. – „Jak gry kończyć, to temat wielu innych dzieł,
ale niniejsza książka pozwoli Czytelnikom rozwiązać wiele z podstawowych problemów początkującego twórcy,
pozwalając mu skupić się na tym, co najtrudniejsze – na skutecznej realizacji swojego pomysłu, zakończonej
sukcesem w postaci gry, którą będą cieszyć się gracze” – dodaje.
„Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gier” polecają Game Dev School, 1ndie World, Magazyn Pixel oraz
targi Poznań Game Arena.
1% przychodu ze sprzedaży tej książki zostanie przekazany na wspieranie polskich twórców gier niezależnych.'