Fototerapia. Fotografia w pracy nauczyciela, pedag
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Fototerapia. Fotografia w pracy nauczyciela, pedag |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Fototerapia. Fotografia w pracy nauczyciela, pedag PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Fototerapia. Fotografia w pracy nauczyciela, pedag pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Fototerapia. Fotografia w pracy nauczyciela, pedag Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Fototerapia. Fotografia w pracy nauczyciela, pedag Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Agata Czajkowska
Fototerapia.
Fotografia w
pracy
nauczyciela,
pedagoga i
terapeuty
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Strona 3
Fototerapia, czyli zastosowanie fotografii w pracy nauczyciela, pedagoga, doradcy i terapeuty, jest coraz częściej
używana w zakresie coachingu i rozwoju osobistego. Autorka rozumie ją jako zbiór powiązanych ze sobą technik
opartych na osobistych i rodzinnych fotografiach oraz na zdjęciach wykonanych przez inne osoby – przywoływane
dzięki nim uczucia i wspomnienia są wykorzystywane jako katalizatory komunikacji terapeutycznej, procesu zmiany
czy rozwoju osobistego. W publikacji znajdują się też scenariusze ćwiczeń skonstruowanych n a podstawie
zagadnień omówionych w części teoretycznej.
Połączeni e perspektywy teoretycznej i metodycznej czyni opracowanie nowatorskim. Jest to projekt metodyczny
adresowany do terapeutów-praktyków .Niemniej – co trzeba podkreślić – rozważania konstytuujące część
teoretyczną książki nie tylko dobrze ugruntowują oferowane scenariusze, lecz także dostarczają im upełnomocnień
naukowych – socjologicznych. psychologicznych i pedagogicznych.
Z recenzji prof. dr. hab. Mieczysława Malewskiego