Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Beata Cytowska
Dzieci chore,
niepełnosprawne
i z utrudnieniami
w rozwoju
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Książka została przygotowana przez specjalistów różnych dziedzin – lekarzy, psychologów, pedagogów,
logopedów, fizjoterapeutów. Przybliża wiele zagadnień, przede wszystkim: diagnozę i terapię zaburzeń
rozwojowych, głównie o podłożu genetycznym i metabolicznym, nieznane, rzadkie choroby wieku dziecięcego lub
rozpoczynające się w dzieciństwie, nieprawidłowości rozwojowe i choroby, które prowadzą do
niepełnosprawności.
Poruszana w książce problematyka jest obszerna i oparta na aktualnych badaniach naukowych oraz obowiązującej
literaturze przedmiotu. Może stanowić źródło wiedzy dla studentów pedagogiki, psychologii, fizjoterapii i medycyny.
Opracowanie każdej jednostki chorobowej, zaburzenia czy niepełnosprawności jest całościowe i utrzymane w
duchu humanistycznym, w orientacji personalizmu. Na takie przedsięwzięcie wskazuje chociażby konstrukcja
każdego rozdziału.
Tytuły wszystkich tekstów rozpoczynają się od wyrażenia „Dziecko z…” po to, aby czytelnik zwrócił uwagę na
osobę dziecka uwikłanego w proces diagnostyczno-terapeutyczny, nierzadko wiążący się z przeżywaniem lęku,
cierpienia i poczuciem braku bezpieczeństwa.
Publikacja powinna zainteresować pedagogów specjalnych, logopedów, rehabilitantów, terapeutów pracujących z
dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną, a także psychologów klinicznych, prowadzących psychoterapię z dziećmi i
młodzieżą chorującą na rzadkie choroby genetyczne i wykazującą deficyty rozwojowe. Zaciekawi ponadto
rodziców i wychowawców dzieci cierpiących na te choroby. Na wyższych uczelniach pedagogicznych,
psychologicznych, medycznych i pokrewnych może być potraktowana jako cenne kompendium wiedzy dla
studentów.