Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekra
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekra |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekra PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekra pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekra Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekra Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Scott Rogers
Dotknij i
przeciągnij.
Projektowanie
gier na ekrany
dotykowe
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Jednym palcem do sukcesu!
Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet
najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji
użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra
wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem
możliwości ekranów dotykowych.
Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować
interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z
rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki
oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier. Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach
z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne
przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla
projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi.
Sięgnij po tę książkę i:
znajdź źródło sukcesu popularnych gier sprawdź, jak przygotować dobrą fabułę stwórz bohaterów uwielbianych
przez użytkowników wprowadź fizykę do Twojego wirtualnego świata odnieś sukces na rynku gier Twórz
porywające gry na ekrany dotykowe!
Strona 3