Psychologia sprzedaży nieruchomości okładka

Średnia Ocena:


Psychologia sprzedaży nieruchomości

Nie ulega wątpliwości, że praca pośrednika nieruchomości wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin – prawa, finansów, administracji państwowej, gospodarowania nieruchomościami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Pośrednik chcący utrzymać się z wykonywania własnego zawodu potrzebuje klientów, którzy zapłacą za jego usługę. Oznacza to, że punktem wyjścia są dla niego relacje z klientami a także innymi ludźmi, z którymi pośrednik wciąż współpracuje. Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania własnego rynku klientów, pośrednik musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, dbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Ponadto nikt inny, ale właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach odnośnie warunków zbycia, nabycia albo najmu nieruchomości, nie wspominając o konieczności umiejętnego wynegocjowania z klientem warunków świadczenia usługi. Paradoks polega na tym, że wiedza a także umiejętności psychologiczne są pośrednikowi niezbędne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie kształcenia pośredników zajęcia z dziedziny psychologii zajmują zaledwie około 3% całości programu. Książka powstała w oparciu o więcej niż dziesięcioletnie doświadczenia autorki w bezpośredniej pracy z pośrednikami w całej Polsce, w najróżniejszych biurach nieruchomości – i tych okazałych, bardzo zamożnych, i tych bardzo małych, czasem jednoosobowych. Współpraca z pośrednikami obejmowała rożne obszary ich działalności, ale główną dziedziną badań były kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtórnym, a także na rynku nieruchomości komercyjnych.Każdy z tych obszarów obrotu nieruchomościami jest na własny sposób specyficzny, a klienci prezentują odmienne potrzeby i rożne postawy względem współpracy z pośrednikiem. Psychologia sprzedaży nieruchomości wskazuje na to, że proces sprzedaży nieruchomości rozpoczyna się, zanim klient wybierze numer telefonu pośrednika i złoży zapytanie. Sprzedaż nieruchomości zaczyna się znacznie wcześniej w głowie pośrednika, co przejawia się w jego postawie względem samego siebie, innych ludzi i wykonywanej pracy. O efektach w sprzedaży nieruchomości decyduje dużo innych elementów, pozornie pozostających bez związku z samą sprzedażą, a jednak mających olbrzymi wpływ na jej przebieg. Jakie to są elementy, w jaki sposób można je kształtować, korygować i zmieniać, by uzyskać zadowalający skutek – odpowiedzi na te i dużo innych pytań znajdą państwo w niniejszej książce. Grażyna Białopiotrowicz – psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klientów, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży a także strategii wpływu społecznego. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in. Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce a także Sztuka aktywności, jak też wielu artykułów w czasopismach fachowych.

Szczegóły
Tytuł Psychologia sprzedaży nieruchomości
Autor: Białopiotrowicz Grażyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Psychologia sprzedaży nieruchomości w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Psychologia sprzedaży nieruchomości PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Felipee

    Książka ebook zawiera dużo przydatnej wiedzy dla osób zajmujących się/chcących zajmować się handlem nieruchomościami. Z pewnością jest przeznaczona dla osób raczkujących w tej materii. Jedyna rzecz, która może irytować to to w jaki sposób autorka, usiłuje przekonać, że jej sposoby są słuszne i skuteczne (a nie jest to pewnikiem) - lecz to moje subiektywne zdanie.